Office & Executive Asistent/ka

mzdové ohodnocení

Brno-město


Office & Executive Asistent/ka

Jste organizovaný člověk, kterého jen tak něco nerozhází? Baví vás udržovat pořádek v administrativě a zajistit, aby vše ve firmě běželo hladce? Pak hledáme právě vás!

Budete klíčovým článkem mezi vedením a kanceláří, postaráte se o administrativu, schůzky, návštěvy i firemní akce. Pokud máte smysl pro detail, multitasking a dotahujete věci do konce, tahle role je pro vás jako stvořená!

Co bude vaší náplní práce?

*Péče o návštěvy, organizace firemních akcí a dárků pro vedení i kolegy.

*Administrativní podpora – tisk, kopírování, svazování dokumentů, archivace a ověřování písemností u notáře.

*Správa SPZ, parkovacího systému, telefonních služeb (T-Mobile), ČTU formulářů.

*Příprava podkladů pro firemní a sportovní akce.

*Dohled nad kancelářemi, kuchyňkou a kancelářským vybavením.

*Správa dokumentů pro ČUZK (LV, sbírka listin).

*Organizace vánočních aktivit (seznamy, dárky, firemní večírek, PF).

*Příprava prezentací ve spolupráci s grafikem, správa webu a sociálních sítí.

*Plánování schůzek a správa diářů.

*Kontrola e-mailové komunikace a příprava podkladů.

*Připomínání nedokončených úkolů.

*Zajištění pochůzek mimo kancelář (pošta, lékárna, čistírna apod.).

Koho hledáme?

*Minimálně středoškolské vzdělání.

*Technicky zdatnéhouživatele – dobrá znalost MS Office, práce s interními systémy výhodou.

*Člověka, který se zajímá o provoz firmy a zapojuje se do jejího chodu.

*Organizovanou a spolehlivou osobnost – schopnost rychle reagovat a prioritizovat úkoly.

*Komunikačně zdatného člověka – profesionální vystupování, samostatnost, pečlivost, diskrétnost.

*Administrativně schopného kandidáta – zkušenosti s kancelářskou agendou a prací s dokumenty.

*Člověka s odolností vůči stresu – schopnost práce pod tlakem a řešení nečekaných situací.

*Znalost angličtiny základní.

*ŘP sk. B.

Co nabízíme?

*Zajímavé finanční ohodnocení.

*Mobilní telefon k soukromému využití.

*Stravenkový paušál.

*Krásné kanceláře v centru Brna.

*Pracovní dobu 8:00 – 16:30.

*Příspěvek na životní pojištění od 2. roku zaměstnání.

*Možnost parkování v garáži.

*Nástup možný ihned.

Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte nás kontaktovat! Těšíme se na vás.

Další informace