Office & Executive Asistent/ka
Office & Executive Asistent/ka
Jste organizovaný člověk, kterého jen tak něco nerozhází? Baví vás udržovat pořádek v administrativě a zajistit, aby vše ve firmě běželo hladce? Pak hledáme právě vás!
Budete klíčovým článkem mezi vedením a kanceláří, postaráte se o administrativu, schůzky, návštěvy i firemní akce. Pokud máte smysl pro detail, multitasking a dotahujete věci do konce, tahle role je pro vás jako stvořená!
Co bude vaší náplní práce?
*Péče o návštěvy, organizace firemních akcí a dárků pro vedení i kolegy.
*Administrativní podpora – tisk, kopírování, svazování dokumentů, archivace a ověřování písemností u notáře.
*Správa SPZ, parkovacího systému, telefonních služeb (T-Mobile), ČTU formulářů.
*Příprava podkladů pro firemní a sportovní akce.
*Dohled nad kancelářemi, kuchyňkou a kancelářským vybavením.
*Správa dokumentů pro ČUZK (LV, sbírka listin).
*Organizace vánočních aktivit (seznamy, dárky, firemní večírek, PF).
*Příprava prezentací ve spolupráci s grafikem, správa webu a sociálních sítí.
*Plánování schůzek a správa diářů.
*Kontrola e-mailové komunikace a příprava podkladů.
*Připomínání nedokončených úkolů.
*Zajištění pochůzek mimo kancelář (pošta, lékárna, čistírna apod.).
Koho hledáme?
*Minimálně středoškolské vzdělání.
*Technicky zdatnéhouživatele – dobrá znalost MS Office, práce s interními systémy výhodou.
*Člověka, který se zajímá o provoz firmy a zapojuje se do jejího chodu.
*Organizovanou a spolehlivou osobnost – schopnost rychle reagovat a prioritizovat úkoly.
*Komunikačně zdatného člověka – profesionální vystupování, samostatnost, pečlivost, diskrétnost.
*Administrativně schopného kandidáta – zkušenosti s kancelářskou agendou a prací s dokumenty.
*Člověka s odolností vůči stresu – schopnost práce pod tlakem a řešení nečekaných situací.
*Znalost angličtiny základní.
*ŘP sk. B.
Co nabízíme?
*Zajímavé finanční ohodnocení.
*Mobilní telefon k soukromému využití.
*Stravenkový paušál.
*Krásné kanceláře v centru Brna.
*Pracovní dobu 8:00 – 16:30.
*Příspěvek na životní pojištění od 2. roku zaměstnání.
*Možnost parkování v garáži.
*Nástup možný ihned.
Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte nás kontaktovat! Těšíme se na vás.
Další informace
Kdo vám pomůže?

Petr Hykel THEONES
Executive Recruitment Consultant
+420775787062
hykel@theones.cz
WhatsApp
Podobné inzeráty
- BACK OFFICE - STROJÍRENSTVÍ (až 35.000 Kč)
- OBCHODNÍ REFERENT/-KA (30 - 35.000 Kč)
- ABSOLVENT VŠ-TECHNICKÝ OBOR (40-50.000 Kč)
- ANALYTIK/REFERENT NÁKUPU AJ+FJ (až 40.000 Kč)
- ASISTENT/KA NÁKUPU - ABSOLVENT (až 40.000 Kč)
- PRACOVNÍK OBCHODNĚ TECHNICKÉ PODPORY (50-60.000 Kč)
- EXECUTIVE ASSISTANT for CEO (80-110.000 Kč)
- ZKUŠENÁ/Ý FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-50.000 Kč)
- SALES-MARKETING ASSISTANT (až 70.000 Kč fix+provize)
- SALES ASSISTANT with ENG (50.000 Kč fix+provize)
Sdílet inzerát