Máte rádi rozmanitou práci, která spojuje administrativu, organizaci a kreativitu? Hledáme dynamického kolegu či kolegyni, který/á bude pravou rukou generálního manažera a přispěje k hladkému chodu naší společnosti. Zašlete nám Váš životopis a přihlaste se na pozici: ASISTEN/TKA GENERÁLNÍHO MANAŽERA (okolo 40 000 Kč)
Pracovní náplň
- Kompletní administrativní podpora ředitele a členů managementu
- Organizace a plánování schůzek, porad a firemních jednání
- Příprava podkladů (prezentace, zápisy z porad, reporty)
- Zajištění služebních cest
- Plánování a organizace návštěv
- Příprava zasedacích místností a občerstvení
- Podpora PR a marketingu – tvorba obsahu pro sociální sítě
- Organizace firemních akcí a eventů
Co požadujeme?
- Min. SŠ vzdělání, VŠ výhodou
- Zkušenosti na podobné pozici nebo v oblasti PR/sociálních sítí
- Výbornou češtinu, angličtinu min. úroveň B2
- Znalost správy sociálních sítí (Facebook, LinkedIn, Instagram apod.)
- Organizační schopnosti, samostatnost a multitasking
- Kreativitu a cit pro vizuální i textový obsah
- Flexibilitu, odolnost vůči stresu a profesionální vystupování
Co nabízíme?
- Různorodou a zajímavou práci v dynamickém prostředí
- Možnost seberealizace v oblasti PR a marketingu
- Pravidelný roční nárůst mezd
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dojíždění až 3.900 Kč/měsíc
- Dotace na stravování 116 Kč/den
- Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
- Místo výkonu práce: Plzeň - Jih
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát