Rádi komunikujete, zařizujete, organizujete? Láká vás nádnárodní výrobní společnost? Chcete komunikovat anglicky i v práci? Pošlete nám životopis na pozici CUSTOMER CARE SPECIALIST (35-45.000 Kč) !!!
Pracovní náplň
- Zpracování objednávek zákazníků, včetně reklamací a speciálních požadavků, a zajištění jejich včasné dodávky.
- Komunikace s dodavateli, zákazníky a přepravci na mezinárodní úrovni.
- Zodpovědnost za přesnost dat v systému a jejich analýzu pro zlepšení služeb a snižování nákladů.
- Správa objednávek směrem k dodavatelům.
Co požadujeme?
- Chuť učit se a rozvíjet svůj potenciál.
- Pečlivost, spolehlivost a orientaci na zákazníka.
- Min. SŠ vzdělání, zkušenosti v zákaznickém servisu výhodou.
- Znalost MS Office (zejména Excel); Oracle nebo jiný ERP systém je výhodou.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu neurčitou.
- 5 týdnů dovolené a flexibilní pracovní dobu.
- Kurzy anglického jazyka a další vzdělávací možnosti.
- Čtvrtletní bonusy a příspěvek na penzijní připojištění.
- Zvýhodněný telefonní tarif pro vás i vaše blízké.
- Příspěvky na dopravu a stravování, mobilní telefon, notebook a další benefity.
- Lokalitu Chomutovsko
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát