Pro našeho významného klienta hledáme dynamickou a energickou pravou ruku Generálního Ředitele, která bude hrát klíčovou roli v úspěšném řízení společnosti. Pokud jste mistrem organizace, komunikace a multitaskingu a máte schopnost efektivně řešit každou situaci, pak hledáme právě Vás! Mějte snovou práci a pomozte nám budovat budoucnost! Zašlete nám Váš životopis ještě dnes! Ředitel české společnosti, která se točí kolem developerských projektů a realit, hledá ambiciózní posilu na pozici: VÝKONNÁ ASISTENTKA/ZÁSTUPCE ŘEDITELE (80 – 110 000 Kč)
Pracovní náplň
- Budete pravou rukou Generálního ředitele, což znamená, že budete mít rozhodovací pravomoc v rámci svěřené agendy
- Asistence při realizaci klíčových projektů, sledování termínů a zajištění potřebné dokumentace
- Koordinace úkolů a sledování postupu projektů
- Spolupráce s právními poradci a úřady
- Rozvoj a implementace dlouhodobých strategií rozvoje společnosti
- Udržování a rozvoj vztahů s klíčovými partnery a klienty
- Pravidelné reportování výsledků projektů majiteli společnosti
- Příprava a prezentace návrhů a analýz pro rozhodování
- Řešení ad-hoc situací v rámci zvolené agendy
Co požadujeme?
- Vysokoškolské vzdělání v oboru právo nebo ekonomie
- Zkušenosti s plánováním a realizací dlouhodobých projektů
- Praxi v rámci managementu a rozhodování v rámci společnosti
- Silné analytické a strategické myšlení
- Výborné organizační a plánovací schopnosti.
- Zkušenosti s realizací investic (developerské projekty, společnosti apod.) - VÝHODOU
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni (řešení zahraničních investic a komunikace s dodavateli)
- Řidičský průkaz sk. B
- Samostatnost, flexibilitu, zápal pro věc, nadšení v rámci oboru
Co nabízíme?
- Zázemí stabilního českého koncernu – jistota a podpora na každém kroku
- Nadstandardní finanční ohodnocení + motivační bonusy – vaše úsilí bude náležitě odměněno.
- Férové jednání a skvělý mentor v podobě pana ředitele – učte se od nejlepších!
- Služební automobil i pro soukromé účely – jezděte stylově, ať už do práce nebo na výlet
- Dovolenou navíc – protože odpočinek je důležitý
- Flexibilní pracovní dobu – přizpůsobte si práci svému životnímu stylu
- Telefon, notebook – moderní technologie vždy po ruce
- Příspěvek na penzijní připojištění – myslete na svou budoucnost
- Kanceláře v centru Brna – pracujte v srdci města
- Místo výkonu práce: Brno + cestování v rámci ČR i zahraničí
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát