VÝKONNÁ ASISTENTKA/ZÁSTUPCE ŘEDITELE (80 – 110 000 Kč)

80000 - 110000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno - město

Pro našeho významného klienta hledáme dynamickou a energickou pravou ruku Generálního Ředitele, která bude hrát klíčovou roli v úspěšném řízení společnosti. Pokud jste mistrem organizace, komunikace a multitaskingu a máte schopnost efektivně řešit každou situaci, pak hledáme právě Vás! Mějte snovou práci a pomozte nám budovat budoucnost! Zašlete nám Váš životopis ještě dnes! Ředitel české společnosti, která se točí kolem developerských projektů a realit, hledá ambiciózní posilu na pozici: VÝKONNÁ ASISTENTKA/ZÁSTUPCE ŘEDITELE (80 – 110 000 Kč)


Pracovní náplň

  • Budete pravou rukou Generálního ředitele, což znamená, že budete mít rozhodovací pravomoc v rámci svěřené agendy
  • Asistence při realizaci klíčových projektů, sledování termínů a zajištění potřebné dokumentace
  • Koordinace úkolů a sledování postupu projektů
  • Spolupráce s právními poradci a úřady
  • Rozvoj a implementace dlouhodobých strategií rozvoje společnosti
  • Udržování a rozvoj vztahů s klíčovými partnery a klienty
  • Pravidelné reportování výsledků projektů majiteli společnosti
  • Příprava a prezentace návrhů a analýz pro rozhodování
  • Řešení ad-hoc situací v rámci zvolené agendy

Co požadujeme?

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru právo nebo ekonomie
  • Zkušenosti s plánováním a realizací dlouhodobých projektů
  • Praxi v rámci managementu a rozhodování v rámci společnosti
  • Silné analytické a strategické myšlení
  • Výborné organizační a plánovací schopnosti.
  • Zkušenosti s realizací investic (developerské projekty, společnosti apod.) - VÝHODOU
  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (řešení zahraničních investic a komunikace s dodavateli)
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Samostatnost, flexibilitu, zápal pro věc, nadšení v rámci oboru

Co nabízíme?

  • Zázemí stabilního českého koncernu – jistota a podpora na každém kroku
  • Nadstandardní finanční ohodnocení + motivační bonusy – vaše úsilí bude náležitě odměněno.
  • Férové jednání a skvělý mentor v podobě pana ředitele – učte se od nejlepších!
  • Služební automobil i pro soukromé účely – jezděte stylově, ať už do práce nebo na výlet
  • Dovolenou navíc – protože odpočinek je důležitý
  • Flexibilní pracovní dobu – přizpůsobte si práci svému životnímu stylu
  • Telefon, notebook – moderní technologie vždy po ruce
  • Příspěvek na penzijní připojištění – myslete na svou budoucnost
  • Kanceláře v centru Brna – pracujte v srdci města

  • Místo výkonu práce: Brno + cestování v rámci ČR i zahraničí

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Kdo vám pomůže?

Bc. Nikola Kolářová
HR Consultant

+420739290528
sales@acjobs.cz
WhatsApp


Divize Sales & Logistics

Podobné inzeráty


Sdílet inzerát