Máte zkušenosti s technickou správou budov? Umíte vést tým a řešit krizové situace? Pak hledáme právě Vás! Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného Facility Managera, který bude zodpovědný za správu a údržbu budov v Brně. FACILITY MANAGER
Pracovní náplň
- Řízení provozu portfolia budov v centru Brna – opravy, údržby, úklid, bezpečnost.
- Vedení a koordinace týmu údržby a správců, technických manažerů.
- Inspekce budov a zajištění potřebných oprav, renovací či dílčích rekonstrukcí.
- Příprava a kontrola dodržování rámcových a servisních smluv s dodavateli.
- Příprava podkladů pro účetní oddělení, např. vyúčtování služeb a energií.
- Řešení pojistných událostí včetně hlášení a komunikace s pojišťovnou.
- Energetická optimalizace budov.
Co požadujeme?
- Praktické zkušenosti se správou nemovitostí a energetickou optimalizací budov.
- Zkušenosti s vedením týmu a delegováním úkolů.
- Znalost legislativy a základních účetních principů související s technickou správou budov.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
- Ochota držet pohotovost pro případ neočekávaných situací, a to i mimo pracovní dobu.
- ŘP. sk. B
- Schopnost konstruktivně řešit krizové situace.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Co nabízíme?
- Práce v centru Brna v málem kolektivu rodinného typu.
- Automobil i pro soukromé užití.
- Odpovídající finanční ohodnocení plus odměny.
- Mobilní telefon, notebook.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Prostor pro vlastní iniciativu.
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu blatna@theones.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi.
Doporuč inzerát