OBCHODNÍ ASISTENT

35000 - 40000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno - město

Společnost se od svého založení v roce 1991 specializuje na komplexní dodávky záložních systémů nepřetržitého napájení. V průběhu let se vyprofilovala v respektovanou společnost a lídra trhu v České republice. Základem její stabilní pozice na trhu s technologiemi pro zálohu napájení je především vysoká kvalifikace a špičková technická úroveň jejích pracovníků a také pečlivý výběr dodavatelů, kteří patří ke světové špičce nejen v oblasti výroby, ale také ve vývoji záložních systémů.


Pracovní náplň

    - Týdenní účast na poradách.
    - Správa obchodní korespondence, e-mailů a telefonátů.
    - Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů.
    - Zajišťování podpory při přípravě prezentací, reportů a analýz.
    - Objednávání kancelářských potřeb, zajišťování technické podpory a dalších administrativních záležitostí.
    - Podpora při organizaci firemních akcí, konferencí a školení.

Co požadujeme?

    - Pečlivost a orientaci na detail.
    - Příjemné a přirozené komunikační schopnosti.
    - Zájem o techniku.
    - Spolehlivost a dochvilnost.
    - Ochotu a proaktivnost.
    - Preferujeme spolupráci na základě důvěry a spolehlivosti.

Co nabízíme?

    - Flexibilita - pevná pracovní doba 9.00 - 15:00.
    - Možnost občasné HO.
    - Dovolená.
    - Vzdělávání a vedení zkušenějšími zaměstnanci.
    - Přátelské prostředí.
    - Benefity.

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu gottwaldova@theones.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi.

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Kdo vám pomůže?

Radka Gottwaldová
HR Consultant

+420777168879
gottwaldova@acjobs.cz
WhatsApp

Podobné inzeráty


Sdílet inzerát