Máte zkušenosti na administrativní pozici v oblasti obchodu nebo logistiky? Hledáte pozici na zkrácený nebo poloviční úvazek? Mluvíte plynně anglicky a chcete jazyk denně využívat při své práci? Chcete mít možnost se dále posouvat a učit se nové věci? Umíte zachovat chladnou hlavu při nestandartních situacích? Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se klíčovým členem obchodního týmu mezinárodní výrobní společnosti na pozici: OBCHODNÍ REFERENT S AJ
Pracovní náplň
- Zajištění administrativní a organizační podpory obchodního týmu
- Kontrola cenových nabídek a objednávek
- Zadávání dat a správa položek v Oracle
- Spolupráce s oddělením logistiky, nákupu a výroby
- Spolupráce s obchodním oddělením a managementem v zahraničí
Co požadujeme?
- Min. SŠ vzdělání
- Anglický jazyk pro denní komunikaci se zahraničním vedením
- Znalost MS Office, ERP systémů
- Zkušenost na administrativní pozici výhodou
Co nabízíme?
- 13. mzdu
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Systém Cafeterie
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na dopravu
- Vzdělávací kurzy a školení
- Příspěvek na stravování
- Možnost kariérního rozvoje
- Možnost práce na zkrácený úvazek
- Pozici pro muže i ženy
- Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
- Místo výkonu zaměstnání: Praha 9
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát